Elisa Springer Surbo

European Quality Label

Dopo aver ricevuto il National Quality Label dall’agenzia eTwinning, il nostro Istituto ha ricevuto anche il certificato di qualità europeo, “European Quality Label”, per il progetto “Every day is a new day realizzato insieme con le scuole di Turchia, Polonia, Bulgaria, Azerbaijan, Spain, Germany.

I progetti che ricevono il Certificato di Qualità europeo sono i migliori tra quelli che hanno ricevuto il Certificato a livello nazionale.
È un riconoscimento ufficiale che premia il lavoro svolto dai docenti, dagli studenti e dalle scuole partner e che attesta il raggiungimento di un preciso standard di qualità del progetto sulla base di criteri condivisi a livello europeo.

Di seguito la comunicazione ufficiale

Dear Daniela Bellisario,
Congratulations! Your school has been awarded the European Quality Label for the work in the eTwinning project Every day is a new day. This means that your work, the work of your students and the collaboration with your partners met the Quality Label Framework criteria and received a high score.
As a result, you will receive a certificate which you can disseminate in your website(s) and display in a prominent position in your school. Also, your project will be featured in a special area on the European School Education Platform.
Once again congratulations and we hope you continue organising high quality projects with other eTwinning teachers.
With our best regards,
The eTwinning Team

Condividilo con i tuoi amici!

@ grafica di Ivan Sammartino - IWStudio